Forum www.89x76x100x247.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Nowe Skrypty
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.89x76x100x247.fora.pl Strona Główna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:24, 14 Paź 2007    Temat postu: Nowe Skrypty

Tu sa nowe skrypty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:06, 14 Paź 2007    Temat postu:

dużo ich Very Happy
Powrót do góry
White Fang
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 21:47, 14 Paź 2007    Temat postu: :?

NO ja widze tu ja knarazie 0 skryptów Smile ale mysle ze sie rozkreci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magro
Adept
Adept



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:13, 14 Paź 2007    Temat postu:

O jezu pewnie nie mial czasu dodac i jutro wrzuci ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
John
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 6:57, 15 Paź 2007    Temat postu:

Wszystkie skrypty,które tu będę dawał nie są moje, a jeśli są moje to napisze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
John
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:01, 15 Paź 2007    Temat postu:

W data/actions/scrips robimy plik exprune.lua i wklejamy :

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
doPlayerAddExp(cid , 1000000)
doSendMagicEffect(topos , 14)
doRemoveItem(item.uid , 1)
doPlayerSay(cid,"Magiczny exp ! Co sie stao?",16)
end

doPlayerAddExp(cid , 1000000) - w nawiasie ile expa ma dawać runka.
doPlayerSay(cid,"Magiczny exp ! Co sie stao?",16) - co gracz powie jak użyje runki

Potem tylko wchodzimy w data/actions/actions.xml wklejamy:

<action itemid="2300" script="exprune.lua" />

<action itemid="2300" - id runki, która ma dawać nam expa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magro
Adept
Adept



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:23, 15 Paź 2007    Temat postu:

Kod:
No to ta runa co exp daje??


Wklejaj skrypty w ten sposob w code ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
John
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:46, 21 Paź 2007    Temat postu: Super przydatny skrypt

A więc ten skrypt umożliwia usuwanie ścian lub kamieni za pomocą kliknięcia na np. lampe, a po ponownym kliknięciu przywraca na swoje miejsce. Ja zastosowalem go na OTS ( Bardzo przydatny )

W data/actions/actions.xml dodajemy:



<action uniqueid="2222" script="sciana.lua" />

2222 - unique id itemu na który trzeba kliknąć

W data/actions/scripts tworzymy plik sciana.lua i wklejamy

Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

wallpos = {x=696, y=857, z=9}  -- współrzędne ściany

   if item.itemid == 2061 then  -- id itemu na który trzeba kliknąć
      doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
      doSendMagicEffect(wallpos, 2)
      doRemoveItem(3333, 1)
                    else
      doTransformItem(item.uid, item.itemid+1)
      doSendMagicEffect(wallpos, 2)
      doCreateItem(3463,3333,wallpos)
   end
return 1
end


3333 - unique id sciany


Mialem z nim dużo problemów, ale siebie poradziłem i dziła w 100%. Polecam. Skrypt pochodzi ze strony : [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
John
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:10, 25 Paź 2007    Temat postu: Santa Doll

Witam. Mam do przedstawienia skrypt na gadającą lalkę Świętego Mikołaja. Skrypt może nie jest bardzo przydatny, lecz uprzyjemnia grę. A więc :

Wchodzimy w data/actions/scripts i robimy plik santadoll.lua i wklekjamy :

Kod:
--function santa doll--
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
sorte = math.random(1,6)
pos = getPlayerPosition(cid)

if item.itemid == 6567 then
if sorte == 1 then
doPlayerSay(cid,'Ho ho ho!',16)
doSendMagicEffect(pos,22)

elseif sorte == 2 then
doSendMagicEffect(pos,22)
doPlayerSay(cid,'Jingle bells, jingle bells..',16)

elseif sorte == 3 then
doSendMagicEffect(pos,22)
doPlayerSay(cid,'Have you been naughty?',16)

elseif sorte == 4 then
doSendMagicEffect(pos,22)
doPlayerSay(cid,'Have you been nice?',16)

elseif sorte == 5 then
doSendMagicEffect(pos,22)
doPlayerSay(cid,'Merry Christmas!',16)

elseif sorte == 6 then
doSendMagicEffect(pos,22)
doPlayerSay(cid,'Can you stop squeezing me now... I m starting to feel a little sick.',16)

else
end
end
return 1
end


Następnie wchodzimy w data/scripts/scripts.xml i wklejamy linijke :

Kod:
<action itemid="6567" script="santadoll.lua"/>


Ja użyłem tego skryptu na moim OTSie i wszystkie skrypty, które tu dodam będą w moim OTS !!!

Uwaga do GMów : Jeśli chcecie dać tą lalkę do questu albo coś uważajcie w map editorze sa 2 takie lalki i tylko 1 dziala o id "6567". Proszę uważać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kakashi
Adept
Adept



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:15, 27 Paź 2007    Temat postu:

heh ja nie rozumiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Fang
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 21:52, 28 Paź 2007    Temat postu:

a moge zrobic sam????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Fang
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 22:03, 28 Paź 2007    Temat postu:

Witam.
Dzisiaj przedstawię wam skrypt dzięki któremu możemy GM'em zrobić teleport do danego miejsca.
Dlaczego tworzymy tp przez skrypt a nie na mapie? Z prostego powodu - są lokacje na naszym ots do który lepiej nie wpuszczać newbie. Kiedyś grałem na ots na którym hoster musiał robić restarty aby mógł odbyć się normalny ślub. Czemu? Newbie demolowali i rozkradali sale...

Dzięki temu taka sytuacja się nie zdarzy ponieważ tp pojawi się tylko to tym jak gm wypowie komendę. Nie musze też chyba dodać że w każdej chwili może ten tp usunąć.

Jak używać skryptu?
To proste, jeżeli chcemy dodać nową lokację po ostatniej nazwie dopisujemy ją, naprzykład
Cytuj:
local name = {"stadion", "kosciol", "poi", "gm island"}

Następnie podajemy jej współrzędne:
Dopisujemy je tak:

Cytuj:
local location = {{x=303, y=343, z=6}, {x=400, y=375, z=6}, {x=320, y=510, z=7}, {x=999, y=999, z=9}}

A teraz jak postawić tp, stajemy naszym niebieskim supermenem przed miejscem gdzie ma się pojawić teleport i wpisujemy
Cytuj:
Create tp "nazwa lokacji

Aby usunąć zasada jest taka sama: przodem do tp
Cytuj:
remove tp

Jednak jeśli chcemy zrobić szybko tp, a mamy już pozycje x,y,z wpisujemy następującą formułę:

Cytuj:
x "pozycja x

Cytuj:
y "pozycja y

Cytuj:
z "pozycja z

Podaliśmy już współrzędne, teraz musimy tylko postawić teleport komendą:

Cytuj:
create tp pos

Pozycje podajemy osobno (było bardzo dużo kłopotów z podaniem ich razem) i zapisują się w Storanve Value GM. To drugie daje daje nam możliwość podania tylko raz współrzędnych i utworzenia dowolnej ilość teleportów o nakierowaniu podanym wcześniej.

No to o działaniu chyba wszystko. Teraz sam skrypt:

ots\data\talkactions\scripts teleport.lua

Kod:
-- Tworzenie teleportów zrobione przez Smoczek Leon --
-- Create Teleport by Smoczek Leon --


function onSay(cid, words, param)

local xpos = getPlayerStorageValue(cid,4001)
local ypos = getPlayerStorageValue(cid,4002)
local zpos = getPlayerStorageValue(cid,4003)

local name = {"stadion", "kosciol", "poi"} -- nazwy lokacji
local location = {{x=303, y=343, z=6}, {x=400, y=375, z=6}, {x=320, y=510, z=7}} -- wspolrzedne lokacji

for n=1, table.getn(name) do
if words == "create tp" and param == name[n] then
nn=n
end
end

local dir = getPlayerLookDir(cid)
local pos = getPlayerPosition(cid)

if(dir==1)then
pos.x = pos.x + 1
elseif(dir==2)then
pos.y = pos.y + 1
elseif(dir==3)then
pos.x = pos.x - 1
elseif(dir==0)then
pos.y = pos.y - 1
end

tp = getThingfromPos(pos)


if getPlayerAccess(cid) >= 3 then

if words == "create tp" then
if param == name[nn] then
doCreateTeleport(1387,location[nn],pos)
else
doPlayerSendCancel(cid,"Zla nazwa lokacji!")
end

elseif words == "remove tp" then
if tp.itemid == 1387 then
doRemoveItem(tp.uid,1)
else
doPlayerSendCancel(cid,"To nie jest teleport!")
end

elseif words == "x" then
if string.find(param, '[0-9]') then
setPlayerStorageValue(cid,4001,param)
doPlayerSendTextMessage(cid,24,"New postion x = "..param..".")
else
doPlayerSendCancel(cid,"Zla pozycja X!")
end

elseif words == "y" then
if string.find(param, '[0-9]') then
setPlayerStorageValue(cid,4002,param)
doPlayerSendTextMessage(cid,24,"New postion y = "..param..".")
else
doPlayerSendCancel(cid,"Zla pozycja Y!")
end

elseif words == "z" then
if string.find(param, '[0-9]') then
setPlayerStorageValue(cid,4003,param)
doPlayerSendTextMessage(cid,24,"New postion z = "..param..".")
else
doPlayerSendCancel(cid,"Zla pozycja Z!")
end

elseif words == "create tp pos" then
if xpos ~= 0 and ypos ~= 0 and zpos ~= 0 then
local telepos = {x=xpos, y=ypos, z=zpos}
doCreateTeleport(1387,telepos,pos)
else
doPlayerSendCancel(cid,"Podaj wspolzedne X, Y, Z!")
end
else
end
end
endots\data\talkactions talkactions.xml

Kod:
<talkaction words="create tp" script="teleport.lua" />
<talkaction words="create tp pos" script="teleport.lua" />
<talkaction words="remove tp" script="teleport.lua" />
<talkaction words="x" script="teleport.lua" />
<talkaction words="y" script="teleport.lua" />
<talkaction words="z" script="teleport.lua" />


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Fang
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 22:04, 28 Paź 2007    Temat postu:

Witam! Znalazłem na jakimś forum skrypt, który sprawia że możemy robić z roślin proszki lecznicze/paraliżujące/dające manę/trujące przy użyciu obsidian knife i blessed wooden stake.

Lecimy. W data -> actions -> scripts stwórz plik Obsidian Knife.lua i wklej tam to:


Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

if item2.itemid == 0 then
return 0
end


random = math.random(1,15)

if getPlayerLevel(cid) >= 8 then

if item2.itemid == 2881 and random == 1 then
doSendMagicEffect(topos, 12)
doTransformItem(item2.uid,2882)
doPlayerAddItem(cid,5948,1)

elseif item2.itemid == 2881 and random >= 1 then
doSendMagicEffect(topos, 3)
doTransformItem(item2.uid,2882)

end
end

random = math.random(1,15)

if getPlayerLevel(cid) >= 8 then

if item2.itemid == 3104 and random == 1 then
doSendMagicEffect(topos, 12)
doTransformItem(item2.uid,3105)
doPlayerAddItem(cid,5877,1)

elseif item2.itemid == 3104 and random >= 2 then
doSendMagicEffect(topos, 3)
doTransformItem(item2.uid,3105)

end
end

random = math.random(1,15)

if getPlayerLevel(cid) >= 8 then

if item2.itemid == 2830 and random == 1 then
doSendMagicEffect(topos, 12)
doTransformItem(item2.uid,2831)
doPlayerAddItem(cid,5878,1)

elseif item2.itemid == 2830 and random >= 2 then
doSendMagicEffect(topos, 3)
doTransformItem(item2.uid,2831)

end
end

random = math.random(1,15)

if getPlayerLevel(cid) >= 8 then

if item2.itemid == 2876 and random == 1 then
doSendMagicEffect(topos, 12)
doTransformItem(item2.uid,2877)
doPlayerAddItem(cid,5878,1)

elseif item2.itemid == 2876 and random >= 2 then
doSendMagicEffect(topos, 3)
doTransformItem(item2.uid,2877)

end
end

random = math.random(1,15)

if getPlayerLevel(cid) >= 8 then

if item2.itemid == 2871 and random == 1 then
doSendMagicEffect(topos, 12)
doTransformItem(item2.uid,2872)
doPlayerAddItem(cid,5878,1)

elseif item2.itemid == 2871 and random >= 2 then
doSendMagicEffect(topos, 3)
doTransformItem(item2.uid,2872)

end
end

random = math.random(1,15)

if getPlayerLevel(cid) >= 8 then

if item2.itemid == 2866 and random == 1 then
doSendMagicEffect(topos, 12)
doTransformItem(item2.uid,2867)
doPlayerAddItem(cid,5878,1)

elseif item2.itemid == 2866 and random >= 2 then
doSendMagicEffect(topos, 3)
doTransformItem(item2.uid,2867)

end
end

random = math.random(1,15)

if getPlayerLevel(cid) >= 8 then

if item2.itemid == 4256 and random == 1 then
doSendMagicEffect(topos, 12)
doTransformItem(item2.uid,4257)
doPlayerAddItem(cid,5876,1)

elseif item2.itemid == 4256 and random >= 2 then
doSendMagicEffect(topos, 3)
doTransformItem(item2.uid,4257)

end
end

random = math.random(1,15)

if getPlayerLevel(cid) >= 8 then

if item2.itemid == 4259 and random == 1 then
doSendMagicEffect(topos, 12)
doTransformItem(item2.uid,4260)
doPlayerAddItem(cid,5876,1)

elseif item2.itemid == 4259 and random >= 2 then
doSendMagicEffect(topos, 3)
doTransformItem(item2.uid,4260)

end
end

random = math.random(1,15)

if getPlayerLevel(cid) >= 8 then

if item2.itemid == 4262 and random == 1 then
doSendMagicEffect(topos, 12)
doTransformItem(item2.uid,4263)
doPlayerAddItem(cid,5876,1)

elseif item2.itemid == 4262 and random >= 2 then
doSendMagicEffect(topos, 3)
doTransformItem(item2.uid,4263)

end
end

random = math.random(1,15)

if getPlayerLevel(cid) >= 8 then

if item2.itemid == 2931 and random == 1 then
doSendMagicEffect(topos, 12)
doTransformItem(item2.uid,2932)
doPlayerAddItem(cid,5893,1)

elseif item2.itemid == 2931 and random >= 2 then
doSendMagicEffect(topos, 3)
doTransformItem(item2.uid,2932)

end
end

random = math.random(1,15)

if getPlayerLevel(cid) >= 8 then

if item2.itemid == 3031 and random == 1 then
doSendMagicEffect(topos, 12)
doTransformItem(item2.uid,3032)
doPlayerAddItem(cid,5925,1)

elseif item2.itemid == 3031 and random >= 2 then
doSendMagicEffect(topos, 3)
doTransformItem(item2.uid,3032)

end
end
return 1
endNo i musisz jeszcze dorobić w actions.xml


Kod:
<!-- Ob Knife & blessed wooden stake -->
<action itemid="5908" script="Obsidian Knife.lua" />
<action itemid="5942" script="Obsidian Knife.lua" />
<!--End Ob Knife & blessed wooden stake -->


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Fang
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 22:07, 28 Paź 2007    Temat postu:

Autor: Duda1992
Groundshaker
Tworzymy plik gs.lua, a do zawartości wklejamy (nazwa ots\data\spells\scripts)

Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 34)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, -0.2, -20, -0.5, 0)

local arr = {
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 3, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0}
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
endFierce Berserk
Tworzymy plik exori_gran.lua, a do zawartości wklejamy (nazwa ots\data\spells\scripts)

Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HITAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.4, -45, -1.8, 0)

local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
endWhirlwind trow
Tworzymy plik whirlwind.lua, a do zawartości wklejamy (nazwa ots\data\spells\scripts)

Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_DRAWBLOOD)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_WEAPONTYPE)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, 0, -0.9, 0)


function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
endA do global.lua doklejamy (nazwa ots\data\global.lua)

Kod:
CONST_ANI_WEAPONTYPE = 254Ethereal Spear
Tworzymy plik ethereal.lua, a do zawartości wklejamy (nazwa ots\data\spells\scripts)

Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_DRAWBLOOD)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 27)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, 0, -1.2, 0)


function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Teraz otwieramy spells.xml i doklejamy (nazwa ots\data\spells.xml)

Kod:
--By Duda1992
<instant name="exori mas" words="exori mas" lvl="33" maglv="4" mana="160" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="gs.lua">
<vocation id="8"/>
</instant>
<instant name="exori gran" words="exori gran" lvl="70" maglv="5" mana="340" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="exori_gran.lua">
<vocation id="8"/>
</instant>
<instant name="Whirlwind" words="exori hur" needtarget="1" needWeapon="1" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="whirlwind.lua">
<vocation id="8"/>
<vocation id="4"/>
</instant>
<instant name="Ethereal Spear" words="exori con" needtarget="1" needWeapon="1" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="etherear.lua">
<vocation id="3"/>
<vocation id="7"/>
</instant>

Mała literówka Razz W drugim skrypcie "local", a nie "ocal" xD. Skrypciki mi się bardzo przydadzą. Killavus zawsze się czegoś musi przyczepić ;] Weź zrób Dedacza 2.4 na Tibię 8.0 lepiej Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Fang
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 22:09, 28 Paź 2007    Temat postu:

jest to skok, działa on tym sposobem, że dajemy actionid podane w skrypcie nad rzeczką, wtedy się przeskakuje rzeczkę. można ustawić w którą stronę się skacze, jest 5 stron:
south - na dół
north - na górę
west - w lewo
east - w prawo
auto - w tą stronę, w którą się idzie. ; p
reszta jest już w skrypcie. ; P

w data/movements/movements.xml dodajemy:
Cytuj:
<movevent event="StepIn" itemid="102" script="skok.lua" />

pogrubione jest id podłogi z której się wyskakuje, można zrobić kilka takich linijek z innymi id.
teraz w data/movements/scripts tworzymy skok.lua
Cytuj:
function skok(cid, o_ile, dir)

if(dir=='north')then
whatDir = 0
elseif(dir=='east')then
whatDir = 1
elseif(dir=='south')then
whatDir = 2
elseif(dir=='west')then
whatDir = 3
elseif(dir=='auto')then
whatDir = getPlayerLookDir(cid)
end

local newpos = getPlayerPosition(cid)
if(whatDir==1)then
newpos.x = newpos.x + o_ile
elseif(whatDir==2)then
newpos.y = newpos.y + o_ile
elseif(whatDir==3)then
newpos.x = newpos.x - o_ile
elseif(whatDir==0)then
newpos.y = newpos.y - o_ile
end
doTeleportThing(cid, newpos)
end

function onStepIn(cid, item, pos)

local actiony = {562, 561,563,564,565} -- id podlogi z ktorej skaczemy
local o_ile = {4, 3,1,4,6} -- o ile ma skoczy
local strona = {'north', 'auto', 'south', 'east', 'west'} -- strona w ktora ma teleportowac

for i=1, #actiony do
if(item.actionid==actiony[i])then
skok(cid, o_ile[i], strona[i])
doPlayerSay(cid, 'JUMP!', 16)

end
end
end

pozdro. ; )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.89x76x100x247.fora.pl Strona Główna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin