Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John
Administrator
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:04, 07 Sty 2008 Temat postu: Wstrzymanie Servera |
|
|
Witam, jak zauważyliście server jest już długo nieczynny więc chcę się wytłumaczyć. Jest nowy silnik 8.1 - to po 1 a po 2 to robie własną mape!!!. Jedyną i unikalną, której nie znajdziecie na żadnym innym Otsie. Więc proszę was o cierpliwość i wyrozumiałość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
John
Administrator
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:11, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ok. Zakończyłem prawie zakończyłem prace nad nowym miastem - 86% i goromą - 56%. Jeśli chcecie abym odpalił ots lub coś w tym stylu pisać na gg - 7097622.
Ps. Azor odezwij się!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Azor
Początkujący
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 16:25, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Fajnie że ots jest już pod 8.1 :p . Sprubuje się pobawić w skryptach i zrobić coś ala pływanie jak na rl tibii ; p
Edit
Nie działa xD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Azor dnia Śro 17:39, 09 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
John
Administrator
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:32, 11 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nooo w końcu o 9:08 ukończyłem prace nad Goromą i Fusią ( bo tak nazywa się główne miasto )
Goroma - 100%
Fusia - 94%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Azor
Początkujący
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 14:17, 11 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
john jak jestes na kompie to badz na gg xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
White Fang
Bywalec
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 13:02, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
@Azor wyprzedzam cie moga byc bugi ale trudno XD
1. Robimy brzeg ( powinien byc prosty) o id: 4634.
2. Robimy otoczke w okol naszej plywalni. Otoczke robimy z desek i id: 405.
3. Wnetrze ( tej otoczki) wypelniamy woda o id: 4820.
Dobra, teraz zapisujemy mapke. Wchodzimy w data\movements\scripts\ i edytujemy jakikolwiek skrypt.
Wklejamy to:
Cytat:function onStepIn(cid, item, pos)
if isPlayer(cid) == 1 then
local NewOutfit = {lookType=267,lookHead=0,lookAddons=0,lookLegs=0,lookBody=0,lookFeet=0}
OutfitTime = 60*60*1000
doSetCreatureOutfit(cid, NewOutfit,OutfitTime)
end
return 1
end
Klikamy Zapisz jako: wejscie.lua
Teraz robimy drugi skrypt i wklejamy:
Cytat:function onStepIn(cid, item, pos)
if isPlayer(cid) == 1 then
local NewOutfit = {lookType=128,lookHead=0,lookAddons=0,lookLegs=0,lookBody=0,lookFeet=0}
OutfitTime = 5*1000
doSetCreatureOutfit(cid, NewOutfit,OutfitTime)
end
return 1
end
I zapisujemy jako zejscie.lua
Teraz wchodzimy folder wstecz i edytujemy plik movements.xml .
Wklejamy do niego:
Cytat:<!-- PLYWANIE 8.1 -->
<movevent event="StepIn" itemid="495" script="zejscie.lua" />
<movevent event="StepIn" itemid="405" script="zejscie.lua" />
<movevent event="StepIn" itemid="4634" script="zejscie.lua" />
<movevent event="StepIn" itemid="4820" script="wejscie.lua" />
GRATULACJE! TERAZ IDZ NA SWOJA PLYWALNIE I POPLYWAJ SOBIE
. Prosze pamietac tez, ze skrypt dziala tylo na 8.1.
no i jakas niewidze otsa onnilne
jezaeli zly dzial to prosze o przesuniecie XD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez White Fang dnia Sob 13:02, 12 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|